Söndag.



Övergav Karin och Malena  på planen när regnet öste ner som mest, mycket mysigare med en kopp varm choklad och en filt =) Spåret gick så bra så, fast en pinne fattigare.

Tänkte börja läsa lite i min nya bok nu,
Mistaken Identity.







Snor lite eller nästan hela min systers inlägg:

Visste ni att det fortfarande är lagligt för perversa folk att utnyttja djur för sexuella övergrepp?
Det finns ingen som helst anledning till att detta skulle vara lagligt!
Att politikerna inte redan har fattat det är lika sjukt det. Ännu sjukare är det att det finns nätverk för folk som håller på med detta sjuka! Djur kan inte föra sin egen talan, så vi måste göra det åt dem.

Jag har skrivit på namnlistan, för jag vill vara med om att stoppa övergrepp mot djur.

Skriv på namnlistan till Jordbruksministern här!









Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra initiativ syster ;)

kommer runt 5 tiden. Ringde nyss men du svarade inte

2008-11-16 @ 14:47:42
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0