Ska man våga sova?



Veterinärbesöket gick ju bra. Bölden skulle tydligen läka av sig själv, så vis du är Karin ;P Men det känns alltid bäst att ha det kollat ordentligt. Hon är ju trots allt det bästa som finns!! Sen var det bara till att köra till jobbet hur mycket det än tog emot, när jag hade jobbat en timme höll jag på att dö av magont :( Åkte hem och vilade och kom tillbaka, jobbigt men det gick. Vad ska man göra när ingen annan kunde stänga i dag...

I går natt hade jag... ja jag vet inte riktigt vad det var jag sysslade med. Vaknade av att älsklingen höll fast mig så jag knappt kunde få luft. Tydligen hade jag börjat skrika så in i nordens, väckte hans föräldrar med :S Skrek i över en minut men det kommer jag inte i håg mer än att jag har ont i halsen.

*haha* så jag skrattar åt det nu.
Vågar man somna i kväll utan att komma in i samma dröm!!?














Kommentarer
Postat av: K som i Karin

hehe, visst är jag smart? :o) Hur har det förresten gått med den där knölen hon hade på benet? Har ni passat på att kika på den när ni ändå varit hos veterinären?

Jag drömde att det var sommar och jag badade i en sjö och det var jättevarmt och härligt. s Verkar bättre än det du drömde.

2009-04-15 @ 00:13:15
Postat av: Jennie

hehe vad var det för dröm då? Kul att du väckte dem ;)

2009-04-15 @ 00:14:07
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0