Tappar tänder.



God morgon. Nej nu kan jag inte sova mer, vågar inte :P Drömde att jag tappade mina tänder, dom faller ut en efter en utan att det blöder och jag tydligt känner smaken av flisorna. Drömmer detta ibland, men i bland så är det ögonen som ramlar ur :P

Har hört en massa olika om vad det betyder att tappa tänderna: att man är rädd för att bli gammal,  tappa status, förlust av förmågan till beslutsam handlingskraft, att utseendet blivit förstört? Men jag tycker bäst om denna: och det är att man står inför en positiv förändring i sitt liv. Hoppas att det stämmer ;)

Nu ska jag snart till Sofia och fixa mina naglar, verkligen på tiden nu.









Kommentarer
Postat av: Camilla

Ok tack :)

Vad härligt att fixa naglarna! Skulle jag jag också behöva men får aldrig tid :/



Glad Påsk!

2009-04-10 @ 08:32:20
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: Jennie

hha.. hoppas de sista stämmer då.. Ska du ed ut ikväll nu då?

2009-04-10 @ 10:27:17
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0