Tosdag.



Sicket väder vi har fått. Blåser som bara den och kallt är det med, var tog solen vägen?
Tränade i morse kl 9:00. Kjell var där och skulle kommendera lite. Kommer absolut att nolla både kryp och frammåtsändande på söndag. Men då har jag iaf fått känna på hur det är i en sån här tävling. Malena fixade hoppet med bara tankekraft :P Hennes lille söte son var med också, misstänker att han inte riktigt gillade mig. Blir nästan lite sugen på en egen, men jag vill ha en rosa!!

Körde "hem" och hann precis vika i hop lite tvätt så ringer mamma och vill att jag ska följa med till Ekohallen. Så jag åkte med henne och min syster dit, köpte lite schampo och naturgodis, trevlig liten utflykt  =)



 












Kommentarer
Postat av: Malena me familj

De vet jag inte hur jag gjorde men jag misstänker att jag skrev med stora bokstäven ska prova igen... HEJ HEJ

2009-04-16 @ 16:46:24
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Malena

Nu vet jag vad jag gjorde jag tryckte stjärna suck stjärna då blir de fet stil tydligen!! HAHA

Ja absolut får den bjuda på nått gott och den som får uppflyttning bjuder på tårta!! KRAM

2009-04-16 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0