Det ska vi fira...



...med pankakor med sirap och kall mjölk!

När jag var på väg ut i morse för promenaden med Anna så kom det ännu en tekniker som Telia skickat. Men denna lyckades faktist ordna det och det på bara ett par timmar, knappt bara. Kunde de inte tänkt på det för två månader sedan!?

Anna skulle först hjälpa mig lite med uppletandet, tur att när vi skulle visa lite hur det gick till gick det inte alls :P Det får vi allt jobba mer på. Nu får vi ju ta tag i detta och anmäla oss till en tävling också. Får se var det bär av härnäst.

Min syster och André har blivit kändisar. De är minsann med i det nya numret av SOLO.  Så ett litet grattis till dom.





Spåra aldig i klänning, det resulterar bara i brännmärken =(











Kommentarer
Postat av: Anna

absolut :) Har redan börjat funder på va vi ska äta på under tiden! hehe. En halvarbetsdag måste ju planeras ;)

2009-08-12 @ 14:29:03
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Fia

Varför är det så? Jag gillar inte mjölk i vanliga fall (om det inte är utblandat med alldeles för mycket o´boypulver såklart) men när jag har gjort pannkaka eller ugnspannkaka så bara MÅSTE jag ha ett glas kall mjölk..... Ganska konstigt med tanke på att pannkaka typ bara består av mjölk....

2009-08-13 @ 07:09:44
Postat av: Anna

självklart får du det :)



Två frågor, Facebook? och vilken är den gemensamma bekanta? berätta mer ikväll!? Kram kram

2009-08-13 @ 10:21:11
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Anna

vad synd... hehe



Ehm, ja du kan väl höra av dig när ni är på hemväg från stan, möjligt att vi kan mötas upp därinne också. Annars låter det väl bra med 6-7 tiden.

Vet inte, ska jag ta med mig nått spec? förrutom muffinsen :)

2009-08-13 @ 10:53:50
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0