Tuff dag på jobbet!?



JA! Kylen är för liten, vi trycker på, all grädde på golvet, svabbvattnet åker också ut, vad annars!? Tusen "glada" kunder som rycker och sliter i en och man kämpar så gott man kan ändå är det inte tillräckligt! Vovven min satt ensam hemma och ville ut =( Märks att det är måndag.

Härlig ledighet i morgon då det blir lite julklappshandling innan Stefanie ska få sätta saxen i mitt hår =0

Nu blir det provsmakning av den nya whiskeyn med ankis i, färsfyllda paprikor, julkortsskrivande och bara vila!

Lily Allen – The Fear

Suddiga bilder, men är det måndag så är det ;P











Kommentarer
Postat av: andrea

Hehehe... Trodde inte du var en whiskey drickare...

Hur går det med träningen annars?

2009-12-14 @ 16:51:51
Postat av: Anonym

hehe.. har jag inte glömt :-) Hoppas bara inte jag får jobba :-(

2009-12-15 @ 11:48:07
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: Malena

Hej snäckan!! Träningssugen?? Säg bara till!! KRAM

2009-12-15 @ 20:43:18
URL: http://majoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0