Hemma.



Hemma! Det blev inte mycket shoppat i dag, ett par ögonskuggor och en mascara. Så fick älsklingen ett nytt hårwax. Vad duktig jag var som inte handlade en massa, men lite tråkigt då jag ville ha lite nytt i den redan fullproppade garderoben. Fick tröstäta med lite chokladpraliner på hemvägen. Trevligt sällskap fick jag i alla fall =)


Nu ska jag sätta mig med en kopp te och läsa Hundsport, och sen ut med Loka. Lite träning av rutan kanske.



Så, hur gick nu träningen? En snigel har mer fart än min hund! Visst kanske borde ge det mer tid. Har bara tränat den nya rutan en vecka eller två. Men jag blir smått galen på henne! Men uppletandet känns det som att det finns det hopp om, inte för att hon springer rakt men hon hittar sakerna =) Det tycker hon är riktigt kul.

 




20:46

Nu har det helt plötsligt börjat snöa, pulsa runt i snön på träning i morgon blir inte roligt, kallt. Fryser redan nu när jag tänker på det. *brrrr*  Inget bra alls på TV, får väl leta igenom mina gamla filmer efter något sevärt. Skönheten och Odjuret kanske? Älskar den filmen, helt underbar! Eller får jag hoppa i säng med en bok, måste upp tidigt och jobba. 05:30.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi såg den hemma jepp.. ok ja robert skulle på fest väl? puss

2009-02-04 @ 15:24:59
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anna

duktig du är :) Jag har inga planer för helgen, melodifestivalen börjar väl? Blir nog bara till att ta det lugnt. Vad ska du hitta på? Kram

2009-02-04 @ 17:02:52
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vet inte det är det ingen som sagt, men det kanske vi kan göra

2009-02-04 @ 20:58:18
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0