Snart helg.



Riktigt härligt väder i dag =) Sitter här med en kopp te efter en runda i skogen. I dag fick jag trevligt sällskap av Anna.  Lite roligare om man springer två, man ger inte upp så lätt. Men det här duger inte, vilken dålig kondition jag har fått! Det här måste jag ta tag i.

Snart är det helg och jag har inga större planer förutom en massa jobb och så ska jag försöka klämma in lite träning på planen hade jag tänkt, var ett tag sedan nu. Jo, måste ju hålla alla fingrar och tår för Karin och Mara som på söndag tävlar i appell sök.





Foto: Serny



 

Kommentarer
Postat av: Anna

go'dagens :) Gick det bra att jobba sen igår? Det var väldans trevligt att springa med dig och Loka, trots vissa försök till fällning ;) hehe. Kram

2009-02-28 @ 15:33:01
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0