Söndag.



Nästan precis uppstigna och kaffet klart, eller ja min klocka ringde ju kl 4 så jag vaknade ju då, hade glömt att stänga av den =( Hundarna busar för fullt här. Strax i väg och kika lite i affärerna. Efter det bär det i väg hem igen och i eftermiddag blir det bodypump.

I går åkte jag, Jennie, Robert och André för att hämta Rickard och körde sedan och bowlade i bollhuset. Kom trea =) så duktig har jag inte varit på länge. En massa strike =) Efter bowlingen åkte vi och tittade på Rickards nya lägenhet. Ett stenkast därifrån.

Sedan tittade vi på Melodifestivalen, som jag som vanligt somnade till, och åt pizza. Men det fick bli en Grekisk sallad istället. Ingen höjdare faktist. Är rätt  trött på pizza nu. Att man kan bli det.  Men sen fick vi paj som Rickard och André gjort.

  
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0