Pusslar för att fördriva tiden.



Pratade med min syster för ett tag sedan. Hon undarde hur jag mådde och jag svarar, bra! Hur kan man inte känna något? Det enda jag känner är ilska, kan bli så in i nordens arg så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kanska för att jag aldrig hann känna någon rädsla. Läser rubrikerna i tidningen men kan inte riktigt förstå att det är oss det handlar om.

Ska jobba lite på torsdag morgon och känna hur det känns och sen fredag kväll. Men som tur är ska vi ha securitas hos oss, lite sent påtänkt men men. ICA har väktare varje kväll. Om man nu kommer att kunna jobba ordentligt eller bara sitta och stirra på folk och leka detektiv eller något. 


De fina blommorna jag fick av mormor och farmor. Lyssnar på en gammal Carola låt. Härligt att bara kunna sjunga med för full hals och slippa tänka på en massa.


 
 
 



Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så mycket :) Vad jobbigt :/

Min tröj/jacka som jag använder inne nu på vintern köpte jag på gina för 70kr tror jag det var ;D

KRAM

2009-02-17 @ 16:40:15
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

kanske forfarande i chockfas? tur att allt är väl med dig iaf :) Kram

2009-02-17 @ 17:29:39
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur går det med pusslandet? :-)

2009-02-17 @ 21:42:20
Postat av: Jennie

coola bilderna blev på alla pusselbitarna.

Jag tror du kommer misstänka varenda kund nu hädanefter ahha :)

2009-02-17 @ 22:00:19
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0