Vad är det för dag i dag?



Känner mig lite smått tankspridd. Vet knappt vad det är för dag i dag :P  Hemma efter en långpromenad med Loka. Ganska så ok att börja jobba så här tidigt i alla fall, reagerar lite på höga ljud men annars har det varit ok. Tittar lite mycket på en del folk.  Får bli en promenad till i kväll orkar inte träna...

Sverige, kriminellas paradis?!


Bokade en ny synundersökning hos en annan optiker i dag, kom att tänka på att min gamla optiker alltid sa att det var lite längre fram till tavlan än vad det skulle vara, så jag hoppas hoppas att jag ser tavlan hos henne så jag kan komma in på skolan.







Kommentarer
Postat av: Anna

fin bild på Loka :)

Jag håler tummarna för dig ang. ny optikern! Förresten om du ångrar dig till nästa vecka så var onsdagspasset jättebra, var helt slut i varje del av kroppen :)

2009-02-19 @ 14:33:47
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 15:08:09
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

tackar.. å desamma.. du tar alltid fina bilder på loka. vill ha en ny och bättre kamera.. så man kan ta fina bilder :-)



jadå.. har tränat en del lydnad/freestyle nu.. blir bara agilityträning en gång i vekcan i ridhuset.. undrelaget är ju kasst :-( nästa vecka börjar jag allmänlydnad med Wiggo :-) har inte sett dig på länge på klubben.. vart håller du hus? :-)



kram

2009-02-19 @ 15:56:03
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se
Postat av: Anna

Underbar bild :-)

Ha en bra kväll!

2009-02-19 @ 18:25:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0