Polisutbildning.



Åkte upp för att träna lite, dimmigt, halt och kallt. Lilla Loka är osäker på det hon ska göra och då blir jag helt ställd och vet inte riktigt hur jag ska få henne till att göra det jag vill att hon ska göra, undrar ibland vad vi sysslar med  :P Men vi gör så gott vi kan. Det har ju fungerat hittills.
 
Träningavärken som värst nu! Så ska jag stänga i kväll, alltid lika spännande att se hur det går. Känner faktist inte riktigt för det i dag, när man vet vilka kunder som väntar...
Barnbidrag, pension och vi är bara två! Jobbigt. Får väl slänga in ännu en ansökan till polishögskolan fast jag vet att det är omöjligt utan ögonoperation =( Om inte synen helt plötsligt förbättras! Vill verkligen börja läsa nu, men vad när man inte kan läsa det man vill!?

Nu till dagens avsnitt av Hem Till Gården!







Söt är hon i alla fall min lilla gris.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Fint det blev med dimman i bakgrunden :)

2009-01-22 @ 10:38:39
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0