Nej, jag jag blev inte bättre...



 Nej, jag blev inte bättre, jo lite bättre blev jag faktist, men halsen blev sämre. Gör så ont att hosta så det går knappt.


Helt slut efter att ha varit ute med Loka i 10 minuter :P Riktigt sugen på en chailatte nu!!! Sitter med dagens andra kopp te och gårdagens tidning. Fick bli chaite i stället. Älsklingen tar alltid med sig dagens till jobbet så jag får läsa allt en dag för sent :P

Morfars kur mot halsont: Kaffe, honung och whiskey. Snart står dom väl utanför dörren.

Lite städning orkar jag nog med, faaast det får bli efter Hem Till Gården!







Blir helt galen på vår granne som spelar så högt varje dag att man kan höra vad det är för låt och så att man kan sjunga med i texten! Undrar om det inte är elgitarr han spelar med i texterna med.




Sally Santesson filosoferar




Kommentarer
Postat av: Karin

Lööööv Sally!!



Vilken fiskare var det då? Jag läser inte tidningen... och jobbar ju inte längre s

2009-01-23 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0