Jag ikväll.



Det blev ett härligt spår, härligt väder och noga var hon med. Gick exakt runt de stenar jag gått runt och i alla vinklar =) Försökte ändå göra det lite svårt för henne. Lite slarv på slutet. Måste träna mer där det är snårigt, hon fuskar och vill ta omvägar runt om. Det hade gjort att vi missat en pinne.

Ska snart fortsätta läsa lite i boken. Svårt att lägga den i från mig, trodde aldrig att jag skulle bli så förälskad i en bok med engelsk text.
Såhär ser jag ut i kväll


    



Kommentarer
Postat av: Karin

Snart läst ut allihop då? :o)



Syns imorrn! Kan du ta med min jacka då?

2009-03-29 @ 21:51:51
Postat av: Ebba

Har me förälskat mig i de böckerna, sitter och sträckläser dem.. Läser den fjärde boken nu! :)

2009-03-30 @ 08:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0