Fredag.



Större delen av dagen har jag tillbringat tillsammans med min syster, likaså i gårkväll då vi var ute och fotade lite i min balklänning. Jättefina blev dom =) Hon har fler bilder i sin blogg. Ska lägga upp fler när hon har redigerat dem lite.

Tränade lite på rutan. Första skicket ställer hon sig utanför, jaja. Andra skicket också utanför men som jag lovat blev jag inte arg och gjorde det tills hon gjorde det bra och hon fick superbelöning. Får hoppas på det bästa på söndag.

Upp tidigt i morgon 07:00 för att sitta i skogen och skjuta åt raporthundarna. Får se om jag somnar på mitt pass  :P

Snart ska jag bege mig hem till Anna, korka upp vinet och ta ett par glas innan vi ska ner till Altona för mat och kanske utgång där efter.


Kvällens outfit.












Kommentarer
Postat av: sussi

hallå snäckan...jo me maj e det bara bra..Hur e det själv??magiskt vacker blog du ligger inne med...jag gillar den verkligen..=)

2009-05-30 @ 10:29:15
URL: http://susannemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0