Helgens tävlingsresultat.



Det gick inget vidare någon av dagarna men vi hade iaf tur med vädret :P jag var ju förberedd på det värsta så jag blev inte jättebesviken. Men det är alltid tråkigt när det inte går som man vill. Visst blev det en liten förbättring dag två då vi bara hade två nollor i stället för tre :P Men som jag sa redan innan jag startade, jag var nöjd om jag fick 100p =) Nu har vi provat på det iaf. Nästa blir inte förrän i juni. men vi ska inte ge upp, vi ska minsann visa dom att vi med kan, så småning om...

Kristianstad 8/5

Sittande i grupp: 9
Platsliggande: 9
Fritt följ: 9
Gårutan: 7
Inkallning: 8,5
Rutan: 0!!
Apportering: 6
Apportering med hopp: 0!! Jag kastar apporten långt långt långt bort, så detta var mitt fel, bara mitt!
Vittring: 0!!
Fjärr: 8,5

Summa: 179 = Helkassa! :P

Karlshamn 10/5   Har inte varit med om slöare hund!!!

Sittande i grupp: 9
Platsliggande: 8
Fritt följ: 8,5
Gårutan: 8
Inkallning: 7,5
Rutan: 0!!
Apportering: 0!!
Apportering med hopp: 7
Vittring: 8
Fjärr: 5

Summa: 187,5 = Inte lika kassa som första gången men fortfarande helkassa!


GRATTIS Karin och Fox till ert andra förstapris =) Whooa!

Några bilder från Kristianstad får det bli fast det inte gick bra, bilder är ju så roligt.



Och så ett par bilder från dagen. Med Karin och Fox på pallen. Och så några bilder när vi kom hem, härligt solsken så vi solade och fikade en massa.















Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för grattis :o) Ni tar det nästa gång! Skit med att jag inte har en bild på mig på pallen från i fredags också! haha, jag får storhetsvansinne!!

2009-05-10 @ 18:23:34
Postat av: Annelie&Chippen

Sofie jag tycker du resonera helt riktigt,nån gång måste man prova på...och blir det bättre för var gång så....snart ska det gå...alla kan ju inte lyckas på första försöket eller rättare sagt de som gör det...är väldigt få!!

Ha det gott/Carina bjuder på tårta på tisdag...jag tar min nästa vecka...så drar vi liksom ut lite på det gottiga!!

Annelie

2009-05-10 @ 20:08:39
URL: http://www.grabbarnassida.dinstudio.se
Postat av: Sanna

Är inte så bra på det där, men 10 är högst på varje moment eller?? Då gick det ju bra på dom ni klarade, 8:or och 9:or! =) Jupp, bilder är alltid kul! =D

KRAM

2009-05-11 @ 12:25:30
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0