Klumpig eller bara otur!?



Aargh vilken dag på jobbet i går, inte nog med att allt folk haffade mig innan jag ens hade hunnit på börja det jag skulle göra så välter jag först kundkorgar över hela golvet! Tur att ingen kund stod i närheten, denna gången :S   Hela kön skrattade åt mig, men det bjuder jag väl på...

Körde ut vår vagn med skräp på lastbryggan för att kasta det , parkerade den där för att hämta ett spokärl som var lite för långt bort, hinner knappt hoppa ner på marken förrän jag känner något på axeln. Tänker  vem f** är det som slår mig :P haha Så har den tunga vagnen med massa skräp i rullat och som tur var halvt om halvt fastnat på trappräcket men resten av vagnen får jag ju i huvudet och hadtaget i axeln. Lite gammal yoggi i huvudet har väl aldrig skadat :P Tur att ingen såg det för då hade de väl skrattat ihjäl sig!! Men AJ vad ont det gör i dag! Kommer att få ett rejält blåmärke :(

Ska strax börja röra på mig, ut med Loka och fixa till mig för en förmiddag med Emma i stan.

Så här blått är det inte ute i dag.











Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken klump du e ;)



Ja jag vet ju inte vad du vill ha för något. varför ska du köpa nytt nu då?

2009-05-05 @ 09:38:06
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack :) Ja, jag passade på några timmar i helgen och lite färg gav det allt. Ja, bra. Onsdag blir det då. Backen upp?! oj, låter jobbigt hehe. eller hittar vi en ny stig som du föreslog.



Kram

2009-05-05 @ 14:19:35
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Anna

javisst, det går bra. Du kan väl skicka ett mess när du är klar. Jag är bara hemma o pluggar på dagen ändå så det är lugnt :)

2009-05-05 @ 14:56:04
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0