Try them, you'll become fans too.



I går provade jag och gubben pancakemixen jag köpte. Med massa sirap på. Supergoda! Så goda att jag var tvungen att göra en omgång till nu på morgonen till frukost =) Ska nog köpa upp ett lager. 

- Try them, you'll become fans too -


I dag var det ju meningen att man skulle vara lite duktig och promenera, men med min förkylning som smög sig på mig tror jag att jag stannar inne mesta delen av dagen. Måste bara ut ett par svängar för att träna lite ruta och apportering, momenten vi helt säkert kommer att nolla :P Aja men vi får se det som ett dyrt träningspass! Någon ska ju vara sämst så vi bjuder på den.

En bild från förra veckas vårväder =)












Kommentarer
Postat av: Karin

Bjuder du på pannkakor då när du fått förstapriset imorgon? ;o)

2009-05-07 @ 14:21:01
Postat av: Anna

jag var där igår och skulle tränat men de har nytt majschema, det är ingen pump imorn. Kanske vi kan gå en runda istället? kram

2009-05-07 @ 16:14:19
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det blev fint med fåglarna.

2009-05-07 @ 19:42:29
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Karin

Du dök ju aldrig upp idag?

2009-05-07 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0