Ännu en dag har gått.



Efter en kväll med mycket dans cyklade vi hem och sov ett par timmar för att jag sedan skulle upp kl 07:00. Ut i skogen och skjuta lite åt rapporthundarna. Härlig start på dagen, sitta på en stubbe i skogen alldeles själv  :P  Ganska roligt att se något nytt. Kanske skulle prova på det. Efter det körde jag och gubben ner till glsaabåten med Loka och åt lite och sedan ner till Hörvik för att hälsa på Jennie och André. Vi gick en runda med hundarna och köpte glass. Och nu har vi precis ätit kyckling och sallad, ska snart bli film, Chucky. Jag är nog den enda som inte har sett den!

Så i dag har vi hunnit med ganska mycket. Till och med träna lite inför morgondagens tävling. Nu tycker hon att det är superkul  att springa till rutan, snabbt det gick att få upp intresset för den igen. Hoppas bara att det håller i i morgon.

En bild tagen av Ebba från i går.




Svärfars älskade blåregn.














Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ska lägga upp dem med snart :) Har ju inte blivit så mycket bloggande haha

2009-05-31 @ 20:31:52
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0