Veckan börjar uselt!



Vi skulle ju spåra i dag så jag tänkte att jag skulle träna lite apportering först, det gick åt skogen! jaha, så gick vi ut spåren och allt var frid och fröjd :P Påsläppet var ingen höjdare, redan där hade hon hjärnsläpp, fattade inte vad hon sysslade med. Hon hade inte nosen i backen en enda gång. Visade henne spåret och vad händer, jag ramlar! Med blod i handen och ett skrapat knä fortsätter vi en bit. Jag ser en pinne men hon skiter fullständigt i den. Jaha, sen bara virrar hon och fortsätter långt långt åt fel håll, detta var nog första gången jag tog bort henne från spåret! =( AAAerg, vad är det med henne? Malena tog resten av mitt spår sedan för hennes Annie hade kommit in i en annans spår för hon hittade pinnar som inte var deras. Och i mitt spår fanns då två slutpinnar, hur många folk har lagt sina spår där tro?

Funderar på att inte träna alls denna veckan, blir bara så sur på henne.

Lite torn blev iaf både byggda och rivna =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0