Tisdag.



Ännu en ledig dag, får passa på att njuta nu för snart jobbar jag en massa. Nu blir det frukost och sedan till klubben för lite träning. Får väl träna lite lydnad med ändå. Uppletande och spår med Linda i stället.
 
I eftermiddag kommer Johanna igen, promenad inplanerad och i kväll kanske en runda till klubben och sedan kommer Anna och Ebba för film. De blev ju inte helt nöjda sist jag valde film ;P

Mina nyinköpta koppar från SIA fick vara med på fikat i går. Duken blev inte rak hur mycket jag än strök >(












Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe ja jag vet i tusan hur jag vågade. var bara 15 år då jag gjorde det med tjejgruppen som jag gick i då. jag grät som fan då jag kom ner på backen igen....men nu skulle jag gärna göra det igen. kanske när man fyller 30?



jo det kommer bli lite tomt då dom far hem till sin "mamma" igen. men ska försöka hålla mig i alla fall. går inte att ha en hund då jag och killen är borta minst 10 timmar från hemmet varje dag. å man får max lämna dom ensam i fem timmar. så :)

2009-11-17 @ 09:10:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe, nej det blev vi då rakt inte :P



Ja, det var inläggsbomb om något. Pratade med mor min om resan och hon sa att det var nog finast med bergen och så i västra Skottland, precis som du sa sist. Kartorna ser bra ut, vi skulle ju kunna gå in på resebyrån o hämta lite broschyrer eller på medborgarhuset... Så kan vi rita egna rutter :)



Vad säger "reiseleiter", när ska man boka flyg o så för att det ska bli billigast?

örjar klia i fingararna, måste man verkligen vänta till i vår? :(

Kramar!

2009-11-17 @ 15:13:31
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0