280909




Sitter här med en kopp varm choklad och försöker att värma mig med filtar efter dagens träning.

Det började regna redan i morse när jag körde i väg och fortsatte under tiden vi la spåret sen var det uppehåll och vi tränade lite lydnad. Apporteringen går bara bättre och bättre, så det var jag jättenöjd med! När vi skulle ut och ta våra fina stubbåkerspår vräker regnet ner igen och för att inte tillägga, storm! :P

Loka spårar ju på för glatta livet bara för att göra mig glad, att hon sedan inte är i spåret är en heeelt annan sak. Tillsist blev hennes snurrande för mycket och att hon började äta gräs kännde jag att det var en droppe för mycket. Plockade bort henne från spåret och hon får nu ligga i hallen och tänka över sina synder :P

Det är i alla fall ingen tvekan om saken: Det ÄR höst!


















Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

Varm choklad efter en kylig träningsdag är som pricken över i:et! :)

2009-09-29 @ 10:41:19
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är väldigt fin. Själv har jag bara gjort ett par motivationsspår där jag gömmt mig men det är roligt att spåra.. Tyvärr kom jag ej med i Allmänlydnad två och får vänta ända till våren.. :(

2009-09-29 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0