Fredag.



Började min dag på jobbet redan kl 05:30 i dag. Vi var lite extra personal nu med alla våra praktikanter så jag fick sluta lite tidigare, härligt. Inte ofta jag känner mig glad efter en dag på jobbet, kan det vara för att jag slapp kassan helt i dag? Kan det bero på det härliga vädret vi har blivit så välsignade med?! Eller kan det bero på mina underbara arbetskollegor?! :P Men det är nog ändå dags att leta efter någon utbildning...

När jag kom hem fick Sofia måla till mina naglar och sedan åkte jag till badhuset med mamma, Jennie och Pontus.

I kväll blir det bio [Alice i underlandet]













Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

5:30 Galet tidigt för tusan! Jag tyckte det va tidigt att öppna på dagiset 6:30! Vad gör ni där så tidigt egentligen?



Åh jag vill med se den filmen! Berätta sen om den va bra eller dålig!

2010-03-05 @ 16:53:23
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Haha åh tusan! Måste vara jobbigt och börja så tidigt. Jag hade somnat! haha!



Jag har sett trailern bara o den verkar helt ok. Ser ut att vara fin gjord!



Ikväll blir det lungt bara, blir brakfest imorgon så ikväll vilar jag upp mig. Vad ska du hitta på förutom bio? =)

2010-03-05 @ 19:27:42
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0