MER BILDER FRÅN SKOTTLAND

Fick Annas Skottlandbilder här om dagen. här är några favoriter...

Någonstans på vischan utanför Aviemore, vi letade efter någon form av turridning utan framgång. Jo, EN häst hittade vi ju...






Så här går det när man missar en avfart, vilken tur att bilen är liten!




Något sletna äter vi pizza i Perth.



Här är vi utanför Famous Grouse destillery...





Här tittar vi på slottet i Stirling





Genvägen upp för minst hundra trappor!! Men jag hade tur, det kom en gentleman och bar min väska upp för de sista fem trappstegen.





Så här ser jag ut när jag behöver mat och det fick jag ju så blev jag såhääääääär glad =)








Favoritstället =)







Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul med bilder (klappar händerna av förjusning och läääängtar jag vill oxå!)

2010-05-10 @ 12:37:28
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Anna

underbara resa!

2010-05-10 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0