SÖNDAGSSPÅR

I dag blev vi bara två. Attans jag som hade gjort kaffe, och det är inte ofta det händer! :P Härligt väder fick vi med!

Det gick bra för båda hundarna tycker jag, Peppz tog en superduperfin vinkel och Loka tappade spåret på ett ställe men fixade det och hittade tillbaka.

På ett ställe hade jag trampat sönder en supertunn spårpinne och hon visste inte riktigt vilken del hon skulle ge mig, där var hon förvirrad. Jag med, för jag fattade först inte vad det var hon markerade. Kanske vi ska träna med tändstickor nästa gång :p

Strax ska jag och Robert kika på ett litet gult hus.






Camilla och Peppz har hittat en leksak =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin design!! <3



Var ni på husvisning idag??! Va´re bra? (Nyfiken i en strut) :0)

2010-05-02 @ 18:48:10
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0