Hittad på motorvägen

Gårdagen fick ett annorlunda slut. Hittade en tilltufsad kattunge på motorvägen så det var bara att fortsätta till veterinären i Näsum, för inte kunde vi bara lämna den där!

Tur att det inte var så mycket folk, vi fick tre stycken som hjälpte till med röntgen, sprutor och att ta temp. Allt detta gjorde de till en kostnad av noll kronor. Kan det vara för att de tyckte synd om den eller för att jag var nära till tårarna!?

Inget brutet men magen är inte helt OK. Två grader under normalt, ett stort sår på benet och så är han helt uttorkad och har nog inte fått mat på länge. Jag bestämde mig för att ta hem den över natten för att de den en chans.

Nu i morse var den hungrig och slukade allt den fick...

Jag har ju sagt länge att jag vill ha en grå katt, ödet?!






Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken sötnos :)

Anna följer oxå med på fredag, hur dags? tio?

2011-08-10 @ 10:55:19
URL: http://emelieasks.blogg.se/
Postat av: Anna

Snarare avancerad målfokusering! Behåll honom/henne!! <3

2011-08-10 @ 12:30:41
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0