Fredag

I dag har det hänt grejer. Dagen började uselt med att jag tog på mig byxorna bak och fram, märkte det först när jag gått ut!!? Sen trampar jag i bajs. Fick höra att dagen kunde ju nu bara bli bättre.

Blev den det då? Tjaaa , både och.

En promenad med Karin och hundarna gick bra men våfflorna jag skulle bjuda henne på blev minst sagt misslyckade! Fick lite instruktioner på hur jag skulle fixa snurrorna på dansen, skoj skoj! Men när jag kom hem och hittar Henry på taket blev jag inte så glad.

Nu, två timmar senare, efter att pappa klättrat upp och hämtat honom ligger han och sover bredvid mig när jag skriver på mitt examensarbete, som faktist blivit en sida längre i dag!

I kväll ska jag bara vila och äta popcorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0