Onsdag.

I dag efter skolan åt jag och Jennifer lunch och sedan tog vi upp jakten på glasögon! Inte lätt, men vi kom i alla fall fram till att de inte skulle vara helt svarta och sedan beställde jag äntligen ett par!! Tur att jag hade henne med mig för jag är så velig.

Efter det gick vi en sväng på H&M och när jag skulle prova en blus där så tänkte jag nog inte alls, för jag öppnade dörren till det enda provrummet som var stängt!!? Slår i den stackars människan som står där inne. Sen kunde vi inte sluta skratta! På väg till bilen höll Jennifer på att halka på en pytteliten isfläck, det hade ju varit ett perfekt slut på dagen...

Strax ska jag klippa mig och i kväll första danspasset!!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snubbla nu inte eller något på dansen! ;-) Hihi...

2012-02-08 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0