Bubblor.



Härligt väder =)


I dag har jag jobbat fyra timmar med min kusin. Sålt leksaker. Tog hem en såpbubbel burk som jag har roat mig med här i kväll.
Men innan dess så var det grillning på valje halvö med älsklingen och hans familj och släkt. Första gången Loka och jag cyklar tillsammans, gick rätt bra =) 


I morgon bitti kl 05:00 bär det av till Växjö. Tävling lägre klass spår. Men är bara första reserv så får hoppas på att det är någon som inte dyker upp!!! Annars blir det till att titta på Karin och Fox, och det är inte så illa det! ;)


image284image285image286





Kommentarer
Postat av: Jennie

va kul me bubblor. ja kom på en idé vi kan fota med de :)

2008-05-11 @ 19:44:56
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0