En ledig dag =)



Vaknade av att regnet öste ner i morse, typiskt, min lediga dag. Men trots det dåliga vädret har det varit så varmt så jag var nära på att åka och bada!! =) Så jag beslutar mig för att baka scones och då har jag inget margarin. Kör till affären, träffar mormor och morfar där och spenderar en timme med att hjälpa dem att handla. Fick även mitt margarin och lite annat av dom =) När sconsen är färdiga för ugnen så är den inte varm, och det blev bara deg av allt. Jaja, så det fick bli lite ostbågar till the stepford wives.

Efter filmen promenarar jag och Loka till Anna där vi åt nybakade scones. Sedan börjar vi sy lite på min klänning. Vi sydde fast extra tyll under så att den skulle bli lite fluffigare. Ett par fina bilder från vårt arbete kan man se här.  Roligt, kanske man skulle investera i en symaskin, eller "låna" mammas, set sistnämnda låter billigast så det lutar mest åt det. När vi lyckats med detta är vi så duktiga att vi springer en runda, härligt =)

Sitter nu i Mjällby med morbror, sambo och barn och väntar på lite grillat. Det får bli sängen tidigt i dag, upp och jobba i morgon 05:30-16:30. Vilken härlig midsommarafton, eller hur!?














Kommentarer
Postat av: Karin

Glad midsommar! lite i förväg :o)

2009-06-18 @ 21:12:30
Postat av: Malena

Hej hopp... När ska vi träna i helgen? Lördag eller söndga??



KRAM

2009-06-24 @ 08:00:32
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0