Bra för pälsen!



Sitter här, har tråkigt och väntar på slöegubben som bara vill sova hela tiden. Väntar naturligtvis på en morgonpromenad. Men rastlös som jag är kommer jag nog att gå själv, snart.

Fick ett hett tips av en kund. Han har hundar som han ställer ut annars hade jag nog inte lyssnat så noga ^^ Fiskoljetabletter skulle göra hundars päls fina. Och jag provade, hon tycker inte bara att det är gott att knapra i sig de äckliga fina gula kapslarna utan det fungerar faktist =) Efter bara några dagar märker jag skillnad i pälsen. Inte för att hon hade ful päls innan men den är supermjuk nu. Tycker jag iaf =)

Kanske skulle prova dom själv? Kanske håret blir superfint!













Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill ha dne även om det är glansigt tyg. Har du sett den på Hm i Kristianstad elelr?

2009-05-24 @ 10:14:16
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: okej , =)



ja :D själv håller jag tummarna att blåsten ska försvinna :)

2009-05-24 @ 10:37:12
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0