För snygg för att jobba!



Det fick jag höra av min beundrare i dag. Härligt att ha en sådan!! En äldre farbror, 70+ och fd miljonär. Han brukar berätta en massa historier, han är så söt =) I dag kom han fram och sa att jag var alldeles för snygg för att jobba på netto =) Sådana kunder vill jag ha fler av!

Efter det blev gick allt utför, ett tag. Skulle träna lite med Annelie och Carina, fick jobba över så stackarna fick vänta på mig. Och precis när jag stack nycklen i dörrhålet kom jag på att jag inte räknat kassan! Full fart till klubben och frågade om de andra kunde vänta och sedan i väg till jobbet igen. Och vad händer, fattas pengar! Ännu mer tid går och man blir mer stressad. Aja chefen räddade mig där lite, får hoppas de hittar pengarna, hemskt när det händer. Så i väg och tränade lite ruta, apportering och ff. Ganska så bra, går bättre när det är folk runtomkring så att jag inte vågar bli arg :P

Väntar nu på gubben, vi ska till Mjällby för att äta tacos, systern hemma nu över sommaren =) tjoooo!

En bild som Malena tog i går på träningen.













Kommentarer
Postat av: sophie

det var riktigt skönt att bara ligga i solen :D

2009-05-28 @ 19:14:48
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: malena

kul att man kan vara för snygg för något!! ;-) jag gick in här för att jag hade något att fråga men de har jag glömt nu... Typiskt mig! Kommer väl på de senare. Kram

2009-05-29 @ 11:29:11
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: malena

nu kom jag på vad de var. Mitt namn i min blogg! Ja de blev bra. Funderar bara på att minska ner den lite. Men vilket jobb de var att få dit den!! Satt i nästan en hel timme och klurade hur man skulle göra!

2009-05-29 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0