Jag är vaken.



SÖNDAG: Jobb & Vaxning. Efter en hel jobdag på härliga jobbet styrde jag bilen mot Jennys hus. Hadde låtit håret på benen urk :P växa sig en bit långt, kanske pga lathet vem vet! Då kom Jenny på den brilianta idén att vaxa mina ben! Så efter alla filmer där de skriker så de håller på att dö, skrek jag ju redan innan hon hade gjort något alls :P Skrek de symboliska skriken i början men sen var det ju överraskande nog inte så farligt så detta får hon fixa fler gånger!!

 Jenny in action =)





MÅNDAG: Träning & jobb.
Härligt att vakna idigt och veta att man inte börjar jobba förrän kl 14! =D Massor av tid till Lokas träning nu på morgonen. Snart snart....

Usch, nu efter dagens träning känner jag verkligen att vi inte borde vara anmälda till helgens tävlingar. Vi kan det inte!!! Paniik!

I morgon kör jag in till Kristianstad för att träffa min Emma, har inte sett henne på år och dag, minst :P Lite fika och lite shopping såhär mitt i veckan är alltid trevligt.











Kommentarer
Postat av: Jennie

hjälp, ajaj..



Du har inte svarat på om du o mamma ska komma i veckan ju?

2009-05-04 @ 11:04:16
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0