Lördag

Saknaden efter Gordon är stor. Jag har aldrig gråtit så mycket (?) och kommer nog inte att sluta i första taget heller.  Huset kändes så tomt utan honom, fast vi bara fick ha honom i tre veckor, att jag ville hämta en kisse till.

Jag och Karin begav oss långt ut i de småländska skogarna,  lite vilse men vi var glada ändå. Vi hade ju chokladshakes och mozzarellasticks!

Ute på en hästgård hittade vi denna lilla runda brittisk korthår/bondkattkille som fick följa med hem. Han har redan kissat i vår säng och bajsat i Gordons... Men han är en riktig mysis som helst ska sitta på axlen hela tiden.

Men jag kan inte bestämma mig för ett namn, HJÄLP!

I eftermiddag kommer Magda, Herman och Alma för övernattning, men innan dess ska jag hinna med att springa med min bror, beställa soffor och massa annat...








Trackback
RSS 2.0