God morgon God morgon.



Vaknade av solen som tittade in genom fönstret vid 6 tiden, sovit lite till och från sedan dess. Om en timme blir det morgonpromenad med mamma och Zorro, efter det måste jag ner till lägenheten och fortsätta att flytta lådor. Bara de tunga kvar nu.  Hoppas vi får den nya vi var och tittade på =)

Senare i dag tänkte jag träna lite rutan och apportering. Får se om hon gör det. *hoppas* Gör det gör hon säkert men om hon gör det bra är en annan fråga :P Sedan är det spårning med min "elev". Kanske kan titta när hon tränar lydnad i kväll, spännande att se hur det går för dom där.

Blomman älsklingen fick av mig i går, där blev han lite smått överraskad ^^













Kommentarer
Postat av: Malena

CHOKLAD!!! Ja de blir jätte bra. åååå ska ni spåra idag?? :) KRAM

2009-04-22 @ 09:02:28
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0