Måndag.




Dagen började med en härlig morgonpromenad och sen åkte vi ner till Hörvik för att räfsa löv hos Roberts farmor. Sen var jag på berget och försökte lära  Maj-Britt lite spår, hoppas jag kunde förklara så att hon förstod. Hunden spårade iaf på som bara den =) Orolig helt i onödan. Efter det körde jag upp på klubben och tränade lite på rutan och frammåtsändandet. Tog en massa kort på de andra när de tränade agility.

Sitter nu här och väntar på att resten ska komma hem från fotbollsträningen.



 











Kommentarer
Postat av: Karin

Göllefluffet!!

2009-04-07 @ 22:30:45
Postat av: Emelie

fina bilder du tagit.. på mig och Wiggo oxå, märkte jag inte :-P

2009-04-09 @ 15:55:03
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0