Tisdag: Veterinärbesök.



Strax bär det i väg till veterinären för att få Lokas bula/böld undersökt. Tur att jag fick tid så snabbt, så vi kan få det överstökat. Så typiskt att sånt här ska hända när det snart är tävling, bara 5 dagar kvar nu *!!!*

Spårade med Malena i går och jag ska inte skylla på henne att spåret gick som det gick ;)
Det var Loka och jag som inte riktigt var så noga, vi missade en jättebit av spåret, ILLA! Missade två pinnar, det börjar bli en vana nu tycker jag >( Får se om hon ska få vila fram till tävlingen eller få ett spår till.












Kommentarer
Postat av: Sophie

Men gud vad härligt att åka till tunisien :) Har varit där för ett antal år sedan ;D

2009-04-14 @ 16:26:57
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Malena me familj

Lite mitt fel var de ju allt som traskade rätt igenom ett kärr och där förstår jag att hon ville ta sig ifrån så snabbt som möjligt... ;) Men nu måste du berätta hur de gick hos vet. Är allt lite orolig. KRAM

2009-04-14 @ 18:45:31
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0