8:37 Solsken.


Som vanligt har jag varit vaken sedan 7, inte konstigt att jag somnade i från boken på soffan i gårkväll.
Strax dags att gå ut med Loka men först en blåbärs och björnbärs shake! I dag blir det till att pumpa eftersom jag jobbar på söndag så blir det inget då, får ta i extra mycket i dag. I kväll blir det pizza, kex, ostar, fest men det bästa av allt: Bloody Marys! Emma har vi rätt Mängd salt nu *blink*


Och lägenheten, svårt. Tycker om den vi har nu men den var verkligen ingen skönhet när vi tog den. Då var det väl mest att man verkligen ville flytta hemifrån och tog första bästa. Hade det inte varit för grannarna så hade jag älskat den vi har i dag. Men ett helt nytt eget kök hade inte varit fel det heller. Men jag vill ha min soliga balkong så jag kan sola innan jag går till jobbet på somrarna.

 
  



Kommentarer
Postat av: Anna

nu har jag laddat halva veckan! Köpte tom nya träningsbyxor igår, hehe. Vi ses i eftemiddag.

2009-02-13 @ 09:40:57
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :) Tänkte önska dig en trevlig helg!

Fina bilder på orkidéerna!

2009-02-13 @ 10:05:50
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0