Hemma igen.



Måste börja med att säga GRATTIS till Karin och Mara som fick sitt förstapris i lydnadsklass 2 =)

I dag blev det en tur på novalund igen, fikade lite med älsklingen, Rickard, Vctoria och Tobbe. En mörkblå bikini med lite volanger följa med mig hem i sällskap av en film och ett hårband med rosett på.

Nu sitter vi i Mjällby hos mina föräldrar och väntar på lite mat. Dom har varit barnvakt åt min lilla Loka. I kväll blir det till att bara ta det lite lugnt och vila upp oss efter helgen. Det blir ingen bodypump i kväll, för lat?! Får se när jag hinner ta tag i det igen för i morgon blir det spårning och lite annan träning.


Här är lite bilder från helgen.








 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :-)



Är det bikini-säsong nu?!

2009-02-22 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0