Knarkarkvart?



I morse kl 04:55 åkte jobbuniformen på :P Snyggare finns ju inte. Efter jobbet var det träning på klubben, sunkigt och blött på hela planen. Gissa om Loka var lerig och blöt när vi kom hem! Så söt hon är den lilla skiten.

Hu! Nu var de två av knarkar/alkoholisterna som var på väg in i byggnaden när jag kom hem från träningen. Inte nog med det, den ena är samma typ som snodde från mig när jag satt i kassan. Roligt att ha honom här. Och nu frågade den ena om de fick klappa lilla Loka. Aldrig i livet att de får! Fy, man vill bara flytta. Men vid tillfällen som de här älskar jag Lokas röstresurser =)

Ska göra mina jättepiroger i kväll! Men dom ska bli mindre i dag, säger jag varje gång. De blir större än pizzor.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0