Läsarrekord.



Igår var det läsarrekord i min lilla blogg! Så glad jag blir =) Hoppas ni stannar kvar här!
Ni får gärna tipsa om vad ni skulle vilja se mer av i bloggen, så kanske jag får lite ny inspiration också!


Mardrömmar hela natten så jag är uppe med tuppen igen. Får väl köra inom apoteket och införskaffa lite sömntabletter :P  Fungerar kanske. Snart blir det en morgonpromenad och så till jobbet ett par timmar tidigare så det blir en rätt lång fredag där borta.

I morgon bär det av till Lund igen. Lika bra att vi bosätter oss där så ofta som vi är där. Hälsa på min syster lite och då är det lite av en tradition att vi fört ger oss ut på en shoppingtur. Det piggar alltid upp =) sen Rickards fest som jag inte riktigt vet om jag orkar gå på.




Välkomna!





Kommentarer
Postat av: Malena me familj

Du kan få låna honom en dag, sen om du fortfarande e sugen.... ;) fniss

Ja han är underbar vår lilla son, men just nu har han 4 rävar bakom varje öra och gör sina föräldrar gråhåriga!

Underbara bilder! Ser att jag nog måste börja träna med er så du kan ta så fina bilder på mig och Annie me. Hör gärna av er när ni ska träna. Spår eller lydnad, hunden kan ju även sök... men de kan inte jag!

KRAM

2009-02-20 @ 09:25:36
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Karin

Det måste vara för att jag var på bild i gårdagens blogg!! Hehe, eller så är det för att jag kollade in 5711 gånger.

För övrigt förbjuder jag att ni flyttar till Lund.

2009-02-20 @ 13:50:12
Postat av: Evelina

Jag har en tävling på min blogg, delta gärna!

2009-02-20 @ 17:44:35
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Man måste styra med svansen vet du väl!

2009-02-20 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0