Mjölkbeställning.



Äntligen hemma. Efter en dag på jobbet, där jag fått lära mig hur man beställer frukt och mjölk, inte så lätt att gissa vad som behövs några dagar frammåt. Men roligt att få göra något nytt, är jag helt slut. Skulle kunna somna sittandes här och nu. Så det blir ingen träning för Loka i kväll, en lite promenad kanske vi skulle kunna åstadkomma. Fick naglarna fixade också, härligt att bara sitta och låta någon ta hand om en =) så fina dom blev nu.

Har tänt massa ljus i ett tappert försök att få upp värmen i lägenheten och ska snart börja laga lite mat, det blir spaghetti på sicilianskt vis.

I morgon, efter en liten sovmorgon, bär det av till Kristianstad med Victoria. Efter en månads shoppinguppehåll, det har inte varit lätt. Men jag ska fortsätta att vara duktigt och bara köpa det allra nödvändigaste. Det klarar jag!

 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina naglarna blev =) Jag, vet inte.. har de inte tt bodypump pass på fredag eftermiddag.. typ 14-15? Kan det stämma. Det hade nog passat mig bra isf... Ha en trevlig kväll! Kram

2009-02-03 @ 18:18:04
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

hehe.. då får du ju gå en agilitykurs.. grymt roligt :-)



ska tävla i mars på malmö int... evighet tills dess.. men sen ska Wiggo ställas ut den 21 februari.. så det är snart.. ska bli spännande.. har aldrig ställ ut innan..



fina ngalarna blev.. vill oxå ha snyft



kram

2009-02-04 @ 08:28:26
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0