I går blev den min.






=)

Helgen har vi tillbringat i Lund med min syster, André och lille Gismo. Skyndade ner så fort vi kunde efter jobbet så att jag skulle hinna köpa min kamera. Äntligen =)  
Efter det åkte vi till deras lägenhet där  Robert och André stod för maten, Tacos. 
Och så blev det ju film med såklart. BOLT. Jätterolig film! En vit schäfer som tror att han är en superhund.
 När André började baka så hade jag hunnit få feber och halvsov så jag missade den goda kladdkakan!


  
  



Gismo måste ju också vara med på ett hörn.

  
I dag, mycket piggare så ska vi ta en tripp till IKEA och se om vi kan hitta något bord eller stolar, eller varför inte både och!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Weeee, nu ska vi fota hundarna som attsingen då!!

2009-01-18 @ 18:33:02
Postat av: Karin igen

Jag har lyckats trolla fram alla uppgifter så nu kan jag uppdatera hemsidan igen. Hejja

2009-01-18 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0