Fredag.



Sitter här aldeles själv,älsklingen på rockfestivalen. Fick band av min morbror men jag jobbade sent och skulle fixa lite efter jobbet så det fick vara. Han och Anneth fick en liten flicka i går =) Så söt.

Jobbet på Netto blir aldrig tråkigt och man slutar aldrig att förvånas över vad folk kan göra. I dag upptäckte vi en stor vattenpöl inne på lagret, visst det har regnat hela dagen men det ska inte läcka in tycker man. Först kunde vi inte se var det kom i från. Så blev det mer och mer vatten.  Droppade från taket. Skickade upp stackars Jocke på taket för att kolla, och så var det ett stort hål, som om någon hade skurit upp en bit av taket =S Vi fick flytta allt från det ena lagret till det andra. Mycket extrajobb för dom som jobbar i morgon.

I morgon hämtar jag upp Ebba för en tripp till Lund. Shopping på Nova och på söndagen tävling i Lomma.

Helkär i bilden













Kommentarer
Postat av: Karin

oooh, är det tävling på söndag? Lycka till! Jag ska hålla tummarna!

2009-06-06 @ 10:39:46
Postat av: Anonym

Så roligt med nya läsare. Jag har varit på rockfestivalen. Massa roligt folk. Sj då?

2009-06-06 @ 14:06:36
URL: http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0