Karneval i stan.



Jag och systern var ute och tittade på karnevalen i går. Mest för att se vad kusinen hade hittat på. Mitt när jag höll på att ta kort ser jag en klass i klädda nettokassar.  Tittar inte på skylten och fattar knappt noll och ingenting när några dyker upp i damstrumpor alias rånarluvor. Visserligen var jag lite förberedd på detta när ett par  ungdommar (jag är jättegammal) köpte massa påsar av mig. Det var nog bara jag och ett par kollegor som inte såg det roliga i det hela. Men det var inte allt, det var min kusin som hade strumpan på huvudet!

I går kom även soffan på plats, nu är det bara sängen och lite småsaker kvar sen är vi på plats  =) I kväll tror jag faktist att jag ska titta på fotboll. Älsklingen spelar ju, och så får Loka göra mig sällskap. Sen blir det en Ben&Jerry's =)

Första bilden är på kusinen och en av hans kompisar.














Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är ganska säker på att han också är osäker, men alla andra tror ju att han är arg =/

2009-06-11 @ 20:59:58
URL: http://madelenelindgren.blogg.se/
Postat av: Anna

tack :) Nja.. jag tror nog det blir lite höjd på skorna ikväll. Samma som sist, en annan har ju inte riktigt lika många att välja mellan :P



Kul att n börjar komma i ordning i lght nu, då blir det snart officiellt inflytt också kanske?

2009-06-13 @ 12:57:26
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0