Onsdag.



Ska strax köra ner till lägenheten med lite fler lådor och börja packa upp lite. Ska inte göra som i går, var helt övertygad om att dörren öppnades utåt. Där stod jag och provade varnda nyckel som fanns och drog i dörren, Johanna provade med. Ringde tilloch med för att fråga vilken nyckel det skulle vara. Vet inte hur men tillslut provade vi att putta på dörren och då kom vi in. haha Så vi skrattade. =) I dag blir det lite tedrickande med, om jag nu kan hitta koppar i någon låda...

Fika med Ebba på eftermiddagen och träning med Malena och Annie vid femsnåret. Pizza med systern och André i kväll. Massa att göra i dag.

Bilder av min och Lokas morgonpromenad.  Hm, fjärilen blev lite läskig i närbild :P














Kommentarer
Postat av: Sanna

Läskig bild på fjärilen;D

vad har du för kamera?

2009-06-03 @ 10:49:18
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Malena

Underbara bilder som vanligt!! Urjobbig dag så vi får se hur de blir med träningen vid 5. Jag hör av mig närmare.



KRAM

2009-06-03 @ 14:53:33
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0