Då börjar vi packa.



Tog min morgonpromenad bort till mammas jobb hämtade hennes bil och körde sedan till jobbet för att fixa lite fyffes bananlådor :P Så nu börjar vi packa, första visningen av lägenheten är på torsdag. Efter gårdagens folksamling i trappen känns det bättre än någonsinn att lämna detta stället. Bara själva lägenheten och läget som jag kommer att sakna. Med RIXfm börjar jag med att packa ner filmer och annat som inte ska användas just nu...men jag hade inte behövt för "musiken" står ju grannen för.

 




Kommentarer
Postat av: Anna

hehe.. du har en hel del filmer minsann :) Nej jag har faktiskt inte provat den glassen, men hört massa om hur god den är. Nån gång provar jag väl, när det blir varmare kanske :)



Jag springer gärna nån dag, men det är rätt mkt nu bara, vet inte när jag hinner.

2009-03-03 @ 16:41:04
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0