Fotografering i Malmö.



Tidigt i morse körde jag till Jenny, där åt vi lite frukost innan hon började sminka mig. Sedan begav vi oss mot Malmö. Körde såklart fel först, fast vi kan vägen :P Där inne mötte vi upp Evelina som skulle fotografera mig och hennes assistent. Jättekul =) Men otroligt kallt. Längtar tills jag får bilderna =)
Helt stel när vi sedan begav oss ut på en rolig runda på stan. Det blev lite shoppat bara, en vårjacka, en blus och lite handkrämer.

Ett stort tack till Jenny för den fina sminkningen och en otroligt trevlig dag. Och så måste jag tacka Karin för lånet av den fina jackan ;)

 




Kommentarer
Postat av: Karin

Vassego! Kul att det gick bra. Ska bli spännande att se bilderna sen. :-)

2009-03-21 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0