Tisdag.



I morse var jag ute och la ett spår till den lilla fisgrisen och sen har jag och mormor varit nere på stan. Nu en kaffelatte med aftereight och ett par bullar innan jag och Loka ska ut i spåret. Hoppas det går bättre denna gången. Var en av dom som vann en fotografering med Evelina Gustavsson, och så ska Jenny sminka mig =) Ska bli mycket roligt.

→ HOUSE kl 21:00





Spåret hade gått alldeles bra om jag bara vetat var jag gått :P Hon letade och letade på ett ställe efter pinnen men jag sa åt henne att gå vidare, så dum jag är. Om hon bara hade fått letat vidare så hade hon hittat alla pinnarna!







Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du var inte på den afrikanska dansen igår? Jag glömde bort att höra va mig, hade annat planerat sen innan. Testa igen nästa vecka? :) Hoppas allt är bra, bland flyttkartongerna :)



Kram

2009-03-10 @ 18:54:10
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för fikat :-) Ser ju nu att du fikat innan också din lilla fuskis! Jag är litegrann ihjälfrusen nu, men med raggsockar så..

2009-03-10 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0