Helgen.



FREDAG

Fick bli lite onyttigt efter träningen och vad passar då bättre än en Ben&Jerry's. Provade en ny smak.



LÖRDAG

Tog en tur på stan med gubben min, gick i lite affärer och så fick jag en tröja av honom =) Sen i väg till jobbet, och efter det så fick vi skynda till Victoria som hade 20 års fest, och sedan utgång på Harrys i Karlshamn.

Såhär såg vi ut, gubben och jag =)


 


SÖNDAG

Upp kl 6, knappt vid medvetande :P Halv 7 hämtade Karin mig och sedan mötte vi upp de andra innan vi begav oss i väg till tävlingen. Det blev nollor för alla i spåret =( Så det blev tidig hemfärd. Hade sett fram emot tårta ju.

Nu ska jag bara sova kanske äta lite mer på mig glass! Får hoppas att det blir flyttning av lite möbler med senare i dag.

 
  
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Inte en bild på snyggot Fox!! hihi

Tur jag hade gifflarna med så man iaf kunde tröstäta.

2009-03-15 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0